П`ятниця, 17.05.2024, 13:53
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Філія "Засупоївський НВК"ЗОШ І-ІІступенів - ДНЗ (ясла-садок)" ОЗО "Яготинський НВК     "СШ-ЗОШ І-ІІІ ст. №2"

[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Методичні рекомендації щодо використання дидактичних ігор у
Методичні рекомендації щодо використання дидактичних ігор у
iramatuzka111Дата: Четвер, 14.03.2019, 00:29 | Повідомлення # 1
Група: Вчителі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
1. Рекомендується як можна ширше використовувати дидактичні ігри на фронтальних корекційно - розвивальних заняттях, на індивідуальних заняттях, а також у різних режимних моментах у групі компенсуючої спрямованості для дітей із затримкою психічного розвитку.2. Дидактичні ігри повинні бути доступні і зрозумілі дітям, відповідати їх віковим і психологічним особливостям.3. У кожній дидактичній грі має бути своя конкретна навчальна задача, яка відповідає темі заняття та корекційного етапу.4. При підготовці до проведення дидактичної гри рекомендується підбирати такі цілі, які сприяють не тільки отримання нових знань, але й корекції психічних процесів дитини із ЗПР.5. Проводячи дидактичну гру, необхідно використовувати різноманітну наочність, яка повинна нести смислове навантаження і відповідати естетичним вимогам.6. Знаючи особливості дітей з ЗПР, для кращого сприйняття досліджуваного матеріалу з використанням дидактичної гри, необхідно намагатися задіяти кілька аналізаторів (слухового і зорового, слухового і тактильного ...).7. Необхідно дотримуватися правильного співвідношення між грою і працею дошкільника .8. Зміст гри має ускладнюватися в залежності від вікових груп. У кожній групі слід намічати послідовність ігор, ускладнюються за змістом, дидактичним завданням, ігровим діям і правилам.9. Ігровим діям потрібно навчати. Лише за цієї умови гра набуває навчальний характер і стає змістовною.10. У грі принцип дидактики повинен поєднуватися з занимательностью, жартом, гумором. Тільки жвавість грою мобілізує розумову діяльність, полегшує виконання завдання.11. Дидактична гра повинна активізувати мовленнєву діяльність дітей. Повинна сприяти придбання та накопичення словника і соціального досвіду дітей.12. Рекомендується підбирати такі дидактичні ігри, які несуть позитивну емоційне забарвлення, розвивають інтерес до нових знань, викликають у дітей бажання займатися розумовою працею.
 
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Методичні рекомендації щодо використання дидактичних ігор у
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: