П`ятниця, 17.05.2024, 11:15
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Філія "Засупоївський НВК"ЗОШ І-ІІступенів - ДНЗ (ясла-садок)" ОЗО "Яготинський НВК     "СШ-ЗОШ І-ІІІ ст. №2"

[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Методичні рекомендації для батьків дітей з затримкою психічн
Методичні рекомендації для батьків дітей з затримкою психічн
iramatuzka111Дата: Четвер, 14.03.2019, 00:33 | Повідомлення # 1
Група: Вчителі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Методичні рекомендації для батьків дітей з затримкою психічного розвиткуУспіх корекційного навчання багато в чому визначається тим, наскільки чітко організована наступність у роботі вчителя - дефектолога, логопеда, вихователів і батьків.1. У дитини із ЗПР ослаблена пам'ять, не сформовано довільне увагу, відстають у розвитку розумові процеси, тому необхідно закріплювати вивчений матеріал у дитячому садку та вдома.Для цього задаються домашні завдання на повторення вивченої теми .2. Спочатку завдання виконуються дитиною з активною допомогою батьків, поступово привчаючи дитину до самостійності.3. Необхідно привчати дитину до самостійного виконання завдань. Не слід поспішати, показуючи, як потрібно виконувати завдання. Допомога повинна носити своєчасний і розумний характер.4. Важливо визначити, хто саме з дорослого оточення дитини буде займатися з ним за завданням дефектолога.5. Час занять (15 - 20 хв.) має бути закріплено в режимі дня. Постійне час занять дисциплінує дитину, допомагає засвоєнню навчального матеріалу.6. Заняття повинні носити цікавий характер.7. При отриманні завдання необхідно уважно ознайомитися з його змістом, переконатися, що вам все зрозуміло.8. У скрутних випадках консультуватися у педагога.9. Підберіть необхідний наочний дидактичний матеріал, посібники, що рекомендує вчитель - дефектолог.10. Заняття повинні бути регулярними.11. Закріплення знань може проводитися під час прогулянок, поїздок, по дорозі в дитячий сад. Але деякі види занять вимагають обов'язкової спокійної ділової обстановки, а також відсутність відволікаючих факторів.12. Заняття повинні бути нетривалими, не викликати втоми і пересичення.13.Необходимо урізноманітнити форми і методи проведення заняття, чергувати заняття з розвитку мовлення з завданнями по розвитку уваги, пам'яті, мислення...14.Необходимо дотримуватися єдиних вимог, які пред'являються дитині.15. У дитини із ЗПР практично завжди порушено мовленнєвий розвиток, тому необхідно щоденно тренувати дитини у виконанні артикуляційної гімнастики.16. Вправи обов'язково виконуються перед дзеркалом.17. Особлива увага приділяється не швидкості, а якості й точності виконання артикуляційних вправ.18. Важливо стежити за чистотою виконання рухів: без супутніх рухів, плавно, без зайвої напруги або млявості, стежити за повним обсягом рухів, за точністю, темпом вправ, часто - за рахунок дорослого....19. Кожне артикуляційна вправа рекомендується виконувати спочатку повільно, потім прискорювати темп.20. Вправа виконується 6 - 8 разів за 10 сек. (можна більше). Для кращої наочності вправи робляться спільно з дитиною, старанно показуючи і пояснюючи кожен рух.21. Для закріплення звука у складі, слові необхідно повторювати мовний матеріал не менш 3 - х разів.22. При проголошенні потрібного звуку слід вимовляти звук в складі чи слові перебільшено (навмисно виділяючи голосом).23. Зошит для закріплення матеріалу необхідно утримувати в охайному вигляді.24. Будьте терплячі з дитиною, доброзичливі, але досить вимогливі.25. Відзначайте найменші успіхи, вчіть дитину долати труднощі.26. Обов'язково відвідуйте консультації педагога і відкриті заняття педагогів.27. Своєчасно консультуйтеся і проводите лікування дітей у лікарів, до яких спрямовує вчитель - дефектолог.
 
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Методичні рекомендації для батьків дітей з затримкою психічн
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: