Субота, 04.05.2024, 03:57
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Філія "Засупоївський НВК"ЗОШ І-ІІступенів - ДНЗ (ясла-садок)" ОЗО "Яготинський НВК     "СШ-ЗОШ І-ІІІ ст. №2"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота НВК


методична розробка

Урок 1. Тренінг 1. 8 клас

Тема:  Вступ. На порозі дорослого життя. Поняття про фізіологічну і соціальну зрілість їх ознаки.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

 

Мета: навчитися визначати основні ознаки фізіологічної та соціальної зрілості пояснювати їх суть.

 

Після тренінгу учні мають:

  • знати, що таке фізіологічна та соціальна зрілість;
  • знати основні ознаки фізіологічної та соціальної зрілості ;
  • навчитися наводити приклади поведінки підлітків, відповідно вікового розвитку;
  • пояснювати необхідність дій відповідно до рівня свого соціального і фізіологічного розвитку.

 

Для тренінгу необхідні: ручки, підручники, стікери, папір, маркери.

 

Що підготувати заздалегідь: «квітку здоров’я» з відривними пелюстками;

знаки правил групи

 

Домашнє завдання: знайти в додатковій літературі пояснення терміну «акселерація»;

привести приклади з життя поведінки підлітків, що не відповідає їх фізичній або

соціальній зрілості.

 

Структура тренінгу

1. Привітання (слово вчителя про тему і завдання тренінгу) – 1 хв.

2. Знайомство, вправа «Погадаємо на квітці здоров’я» - 4 хв.

3. Правила групи (вправа «Відгадай правило за знаком») – 2 хв.

4.Рефлексія ( вправа «прочитаймо вірш в особах») – 7 хв.

5. Основна частина. «Мозковий штурм» – поясніть термін (фізіологічна зрілість); поясніть термін (соціальна зрілість) – 17хв.

6. Руханка «Вправи на стільці»  – 9 хв.

7. Підсумок тренінгу – вправа «Імітуємо ситуацію» - 10 хв.

8. Прощання вправа по колу «Побажання для себе» – 2 хв.

 

ХІД ТРЕНІНГУ

1.Привітання. Вчитель вітається, перевіряє готовність

до роботи, оголошує тему і завдання уроку.

2. Знайомство. Учасники тренінгу за бажанням відривають

пелюстку від квітки здоров’я, пояснюють складову його та ознаки.

3. Правила групи: із конверта беремо по черзі всліпу знак

правила групи і розповідаємо, що цей знак означає.

4. Рефлексія. На листочках учасники отримують свою роль і слова.

Імітуючи свого героя читають вірш в особах, робимо разом висновки.

5. Основна частина. Мозковий штурм. На дошці дві колонки з назвами

«Фізіологічна зрілість» ; «Соціальна зрілість». Записати якомога більше

інформації коротко про те, що це означає.

6. Руханка «Вправи на стільці». Сядьте прямо. Ступні на підлозі, лопатки

на спинці стільця. Дихайте спокійно і помірно. Візміться руками за стілець.

Подивіться спочатку в одну сторону під стілець не згинаючи спину , потім

в другий, поті назад за спину з обох боків .Потягніться підборіддям вгору потім

нахиліться і обійміть руками коліна. Випряміться, обійміть спинку стільця руками,

зведіть руки вгору, глибоко вдихніть та видихніть, опустивши руки. Посміхніться .

7. Підсумок тренінгу. Вправа «Імітуємо ситуацію». Об’єднуємося в групи: підлітки

та дорослі. Кожна отримує свою ситуацію і розігрує її.

«Підлітки» - однокласники Микола і Дмитро запропонували Марині зайти після

уроків додому до Дмитра, з яким товаришує її подруга Наталя. Вона знає, що

батьки Діми в цей час на роботі. Іще вона знає, що хлопці курять і часом

вживають алкогольні напої. Хлопці їй подобаються, але вона побоюється,

що хлопці можуть примусити її закурити, і що може виникнути непередбачена

ситуація. Дівчина вирішує . . ?

«Дорослі» - у вас у класі розгорілася дискусія на тему вживання наркотиків.

Підберіть переконливі аргументи і доведіть, що відмова від вживання наркотичних

речовин є справжньою ознакою дорослості, а не навпаки.

8. Прощання. Вправа «Побажання для себе». По колу всі учасники коротко

висловлюють собі побажання, продовжуючи речення:

  «на порозі дорослого життя я бажаю собі . . .» .

                  

 

 

Категорія: Нормативні документи | Додав: neposeda19660215 (31.01.2015)
Переглядів: 591 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук