П`ятниця, 03.05.2024, 23:49
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Філія "Засупоївський НВК"ЗОШ І-ІІступенів - ДНЗ (ясла-садок)" ОЗО "Яготинський НВК     "СШ-ЗОШ І-ІІІ ст. №2"

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота НВК


Тренінги 4-5 клас
Тренінг 4, 5 клас. Тема: Принципи безпечної життєдіяльності. Мета: Сформувати та поглибити поняття про принципи безпечної життєдіяльності та ризик; розвивати вміння правильно оцінювати ситуацію та рівень небезпеки. Після тренінгу учні мають: з’ясувати, які природні, технічні та соціальні небезпеки найбільше їм загрожують та вміти правильно їх оцінювати; пригадати принципи безпечної життєдіяльності; аналізувати, які знання, особисті якості та навички допомагають безпечно поводитися у щоденному житті; вміти оцінювати рівень ризику. Для тренінгу необхідні: олівці, маркери, папір різного формату, стікери та цінники. Що підготувати заздалегідь: плакат «Принципи безпечної життєдіяльності»; плакат «Будуємо стіну захисту»; картки з написами телефонів служб безпеки; пам’ятка «Життєві навички»; плакат «Оціни рівень ризику за десятибальною шкалою». Домашнє завдання: виконати завдання на ст.34 у підручнику позначену «проект». Структура тренінгу 1. Привітання – 1 хв. (тема і завдання тренінгу). 2. Знайомство – 3 хв. Вправа «Я був свідком н. с. . . .». 3. Правила групи – 3 хв. Вправа «Пам’ятка про правила групи». 4. Очікування – 3 хв. Вправа «Будуємо стіну захисту». 5. Стартове завдання – 5 хв. Вправа «Обговорення ситуацій». 6. Основна частина – 15 хв. Робота в групах для розвитку креативності, слово вчителя, практичне завдання. 7. Гра-руханка – 8 хв. Вправа «Оціни і вибери». 8. Рефлексія – 5 хв. Обговорення вправи очікування. 9. Підсумок тренінгу. Прощання – 2 хв. Вправа «Бережіть себе». ХІД ТРЕНІНГУ 1. Привітання. Вчитель оголошує тему і завдання тренінгу, які записані на класній дошці. 2. Знайомство. Вправа «Я був свідком н.с. . .». Хто бажає по черзі розповідають коротко про надзвичайну ситуацію, свідком якої він був. 3. Правила групи. Щоб повторити правила групи і налаштувать учнів на доброзичливе спілкування учні виконують вправу «Пам’ятка про правила групи». На окремому листочку запишіть правила, які ви вважаєте най необхідніші у сьогоднішньому спілкуванні. 4. Очікування. Виконання вправи «Будуємо стіну захисту». На плакаті зображена умовно територія «мого життя», яку треба захистити від небезпек, що показані чорними стрілками. Учні на стікерах пишуть як можна уникнути цих небезпек, запобігти їм та що треба діяти, приклеюють їх у вигляді стіни захисту. Всі записи озвучуються. 5. Стартове завдання. Обговорення ситуації. «Гануся поспішала на шкільний вечір. Вона почала прасувати кофтинку, але раптом задзвенів телефон, і вона побігла знімати слухавку, забувши про праску. Урешті-решт ледве не сталася пожежа, а на кофтинці лишилася дірка. Гануся плакала й усім скаржилася, що в неї був невдалий день». Що б ви їй порадили? Пригадаємо принципи безпечної життєдіяльності, використавши інформацію у підручнику на ст. 31 та плакат на дошці. Виконайте завдання на цій сторінці, байка «Лев і лисиця». 6. Основна частина. Слово вчителя. Людина живе в дуже складному світі. На жаль, він приховує в собі небезпеки для життя та здоров’я людини. Вони можуть бути де завгодно і в природному середовищі і в техногенному, і в соціальному (вчитель приводить приклади таких небезпек). Довгий час люди ставились до небезпек як до чогось неминучого. Але потім почали розуміти, що багатьох із них можна уникнути, багатьом запобігти. Сьогодні йде мова про те, що існує потреба переходу до безпечного суспільства з безпечною системою стосунків. Сучасна людина повинна володіти культурою безпечної життєдіяльності. А для цього необхідно володіти життєвими навичками необхідними для безпеки. Практична робота з підручником: розглянути, обговорити і пояснити мал. 9 ст. 32 у підручнику, виконавши завдання у цій вправі. Робота в групах: Об’єднуємось у групи за картками телефонів служб безпеки. (виконання завдання 2 по групах, що на ст. 30 у підручнику). Слово вчителя: отже, потрапивши в будь-яку ситуацію, треба миттєво оцінити її рівень безпеки. Чи існує загроза життю і здоров’ю. Таку загрозу ще називають ризиком, а джерела ризику – чинниками ураження. Ознайомтеся з інформацією на ст.33 підручника, та оцініть ситуацію з Ганусею відповідно до плану на цій сторінці за десятибальною шкалою (плакат на дошці), приклеївши свій стікер біля відповідної цифри. Поясніть, який це ризик, як можна зменшити його або уникнути? 7. Гра-руханка. Вправа «Оціни та вибери». Класну кімнату умовно поділити на дві частини. Ліва сторона – ризик високий, права сторона – ризику немає. Учні стоять посередині. Вчитель називає ситуацію, діти оцінюють і стають на одну із сторін. Якщо є якась інша відповідь – залишаються на місці. Хто бажає, той пояснює своє рішення. 8. Підсумок тренінгу. (ст..34 підручника) прочитайте і запам’ятайте. Попрощаємося, сказавши всі разом «Бережімо себе завжди і всюди!»
Категорія: Поліщук Любов Григорівна | Додав: Анастасія_Пасічнюк (28.11.2016)
Переглядів: 228 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук