П`ятниця, 17.05.2024, 10:27
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Філія "Засупоївський НВК"ЗОШ І-ІІступенів - ДНЗ (ясла-садок)" ОЗО "Яготинський НВК     "СШ-ЗОШ І-ІІІ ст. №2"

[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: ツツツ  
Форум » Test category » Кабінет психолога Жежери Яни Володимирівни » Для вчителів (Рекомендації педагогам, які працюють з гіперактивною дитиною)
Для вчителів
Яна_ЖежераДата: Вівторок, 29.11.2016, 21:18 | Повідомлення # 1
Група: Вчителі
Повідомлень: 26
Репутація: 0
Статус: Offline

Рекомендації педагогам,
які працюють з гіперактивною дитиною


    
( СДУГ – синдром дефіциту уваги та гіперактивності)

    Для того, щоб допомогти дитині упоратися із труднощами в навчанні, необхідні:

    А. Зміна оточення:
1. Вивчіть нейропсихологічні особливості дитини зі СДУГ.
2. Роботу з гіперактивною дитиною будуйте індивідуально.
3. Дитина завжди повинна перебувати перед очима вчителя. Оптимальне місце в класі для гіперактивної дитини –перша парта навпроти стола вчителя або в середньому ряду. Такі діти завжди повинні бути виднівчителю і мати можливість швидко привернути його увагу.
4. У класі не повинно бути відволікаючихпредметів, картин, виробів, стендів.
5. Під час уроку влаштовуйте пару раз хвилинку активного відпочинку, встаньте і зробіть невелику зарядку.
6. Дозвольте гіперактивнійдитині через кожні 20 хвилин підводитись і ходити классом.
7. Спрямовуйте енергію дитини в корисне русло, пропонуючи вимити дошку, роздати зошити тощо.

    Б. Створення позитивноїмотивації на успіх:

1. Уведіть знакову систему оцінювання.
2. Частіше хваліть дитину.
3. Розклад уроків має бути постійним.
4. Уникайте завищених або занижених вимог до учня зі СДУГ.
5. Уведітьпроблемне навчання; використайте на уроці елементи гри й змагання.
6. Давайте завдання,ураховуючи здібності дитини.
7. Великі завдання розбивайтена окремі частини, контролюючи виконання кожної з них.
8. Створюйте ситуації, у яких гіперактивна дитина може продемонструвати свої сильні сторони й виконувати роль експерта у класі з деяких галузей знань.
9. Будуйте процес навчання напозитивних емоціях; пам’ятаєте: з дитиною необхідно домовитися, а не зламати
її!

    В. Корекція негативних формповедінки:

1. Сприяйте припиненню (зникненню) агресії.
2. Навчайте необхідних соціальних норм і навичок спілкування.
3. Регулюйте взаємини дитини з однокласниками.

    Г. Регулювання очікувань:

1. Пояснюйте батькам і оточуючим, що позитивні зміни відбуваються не одразу, а через деякий час.
2. Пояснюйте батькам і оточуючим, що поліпшення стану дитини залежить не тільки від спеціального лікування, але й від спокійною й поміркованого ставлення до неї.

Пам'ятайте: гіперактивність – це не поведінкова проблема, не результат поганого виховання, а медичний діагноз, який можна
поставити тільки за результатами спеціальної діагностики. Проблему гіперактивності неможливо розв'язати вольовими зусиллями й переконаннями. Дисциплінарні заходи впливу (покарання, зауваження, окрики, нотації тощо) не поліпшать поведінки дитини,а швидше,погіршать її. Ефективні результати корекції синдрому дефіциту уваги та гіперактивності досягаються за оптимального поєднання медикаментозних і не медикаментозних методик, до яких належать психологічні й нейропсихологічні коррекційні програми.


Повідомлення відредагував Яна_Жежера - Вівторок, 29.11.2016, 21:40
 
Форум » Test category » Кабінет психолога Жежери Яни Володимирівни » Для вчителів (Рекомендації педагогам, які працюють з гіперактивною дитиною)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: