П`ятниця, 17.05.2024, 15:20
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Філія "Засупоївський НВК"ЗОШ І-ІІступенів - ДНЗ (ясла-садок)" ОЗО "Яготинський НВК     "СШ-ЗОШ І-ІІІ ст. №2"

[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Методичні рекомендації з розвитку дрібної моторики і графо-м
Методичні рекомендації з розвитку дрібної моторики і графо-м
iramatuzka111Дата: Четвер, 14.03.2019, 00:32 | Повідомлення # 1
Група: Вчителі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Методичні рекомендації з розвитку дрібної моторики і графо-моторних навичок у дітей з затримкою психічного розвитку. 
1. Для розвитку дрібної моторики кистей рук дітей з ЗПР рекомендується використовувати різноманітні підготовчі вправи, при виконанні яких необхідно враховувати тонус м'язів (гіпотонус або гіпертонус).2. Всі вправи повинні проводитися у формі гри, що не тільки викликає у дітей інтерес, але і сприяє підвищенню технічного тонусу руки дитини.3. При підборі вправ педагог повинен враховувати вікові та психічні особливості дітей з ЗПР, у тому числі особливості зорового сприйняття, уваги, пам'яті і т.д.4. При підготовці до навчання письма рекомендується навчити дітей правильно сидіти за столом, користуватися письмовими приладдям.5. Необхідно навчити дитину орієнтуватися на аркуші паперу.6. Розвиток дрібної моторики рук треба починати з провідної руки, потім - виконувати вправи іншою рукою, а потім двома.7. У підготовчий період рекомендується використовувати не разлинованные зошити, а альбоми, причому, «писати» простим олівцем.8. Роботі в альбомі або зошити повинні передувати вправи пальчикової гімнастики.9. По можливості, треба підбирати вправи пальчикової гімнастики, які пов'язані з темою заняття.10. Після підготовчих вправ рекомендується переходити до роботи в зошиті у велику клітку:- спочатку треба знайомити дітей з разлиновкой (дати поняття, що таке «клітинка»...);- з направленням написання (зліва направо);- місцем початку листа (скільки клітинок відступити);- вчити визначати частині сторінки, межі рядка.12. Після цього рекомендується переходити до письма у більш дрібну клітку, а потім - в лінійку, хоча діти із ЗПР до цього етапу зазвичай не доходять.13. Протягом всього періоду навчання рекомендується широко застосовувати книжки - розмальовки з великими, чіткими і зрозумілими дітям малюнками (літерами і цифрами);14. «Прописи» для дітей - дошкільнят необхідно уважно відбирати педагогу та рекомендувати батькам.15. Необхідно суворе дотримання організаційних та гігієнічних вимог до навчання письма, що зберігає нормальний зір і правильну поставу дітей.16. На технічну сторону листа дитина витрачає величезні фізичні зусилля, тому тривалість безперервного письма у дошкільнят не повинна перевищувати 5 хвилин, а у школярів - 10 хвилин( перший клас).17. Роботу з розвитку елементарних графічних навичок письма доцільно проводити систематично 2 - 3 рази в тиждень по 7 - 10 хвилин, як частина заняття.18. Педагог повинен стежити за освітленістю робочого місця дитини, його поставою. Відстань від очей до зошита має бути не менше 33 див.19. У роботі з дітьми з ЗПР педагог повинен створювати спокійну, доброзичливу обстановку, що сприяє досягненню корекційних цілей.
 
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Методичні рекомендації з розвитку дрібної моторики і графо-м
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: