П`ятниця, 03.05.2024, 00:03
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Філія "Засупоївський НВК"ЗОШ І-ІІступенів - ДНЗ (ясла-садок)" ОЗО "Яготинський НВК     "СШ-ЗОШ І-ІІІ ст. №2"

[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Корекційні цілі, спрямовані на формування психічних процесів
Корекційні цілі, спрямовані на формування психічних процесів
iramatuzka111Дата: Четвер, 14.03.2019, 00:34 | Повідомлення # 1
Група: Вчителі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Корекційні цілі, спрямовані на формування психічних процесів дітей з затримкою психічного розвитку.Корекційні цілі необхідно вводити в кожне заняття вчителя - дефектолога, вчителя - логопеда, вихователя, правильно добирати їх у відповідності з метою заняття) і точно формулювати мету, спрямовану на корекцію того чи іншого психічного процесу.Корекція уваги1. Розвивати вміння концентрувати увагу (ступінь зосередженості уваги на об'єкті).2. Розвивати стійкість уваги (тривале зосередження уваги на об'єкті).3. Розвивати вміння переключати увагу (навмисний, усвідомлений перенесення уваги з одного об'єкта на інший).4. Розвивати вміння розподіляти увагу (можливість утримувати в сфері уваги одночасно декілька об'єктів).5. Збільшувати обсяг уваги-кількість об'єктів, які можуть бути охоплені увагою дитини одночасно).6. Формувати цілеспрямоване увагу (спрямованість відповідно з поставленим завданням).7. Розвивати довільну увагу (вимагає вольових зусиль).8. Активізувати і розвивати зорове і слухове увагу.Корекція пам'яті1. Розвивати рухову, словесну, образну, словесно - логічну пам'ять.2. Працювати над засвоєнням знань за допомогою довільного, свідомого запам'ятовування.3. Розвивати швидкість, повноту, точність відтворення.4. Розвивати міцність запам'ятовування.5. Формувати повноту відтворення словесного матеріалу (відтворювати словесний матеріал близько до тексту).6. Удосконалювати точність відтворення словесного матеріалу (правильність формулювань, вміння давати коротку відповідь).7. Працювати над послідовністю запам'ятовування, вміння встановлювати причинно - наслідкові та часові зв'язки між окремими фактами та явищами.8. Працювати над збільшенням обсягу пам'яті.9. Вчити запам'ятовувати сприйняте, здійснювати вибір за зразком. 
Корекція відчуттів та сприймання1. Працювати над уточненням зорових, слухових, дотикових, рухових відчуттів.2. Розвивати цілеспрямоване сприйняття кольору, форми, величини, матеріалу і якості об'єкта. Збагачувати чуттєвий досвід дітей.3. Вчити співвідносити предмети за величиною, формою, кольором, зорово перевіряючи свій вибір.4. Диференціювати сприйняття предметів за кольором, розміром і формою.5. Розвивати слухове і зорове сприйняття.6. Збільшувати обсяг зорових, слухових, тактильних уявлень.7. Формувати тактильне розрізнення властивостей предметів. Вчити впізнавати на дотик знайомі предмети.8. Розвивати тактильно - рухового сприйняття. Вчити співвідносити тактильно - руховий образ предмета з зоровим образом.9. Працювати над вдосконаленням і якісним розвитком кінестетичного сприйняття.10. Працювати над збільшенням поля зору, швидкістю огляду.11. Розвивати окомір.12. Формувати цілісність сприйняття образу предмета.13. Вчити аналізувати ціле із складових його частин.14. Розвивати зоровий аналіз і синтез.15. Розвивати здатність узагальнювати предмети за ознаками (колір, форма, величина).16. Розвивати сприйняття просторового розташування предметів та їх деталей.17. Розвивати зорово - моторну координацію.18. Працювати над темпом сприйняття.Корекція мови1. Розвивати фонематичні сприйняття.2. Розвивати функції фонематичного аналізу і синтезу.3. Формувати комунікативні функції мови.4. Вчити диференціювати звуки мови.5. Удосконалювати просодическую сторону мови.6. Розширювати пасивний і активний словник.7. Удосконалювати граматичний лад промови.8. Розвивати навички словозміни, словотворення.9. Формувати діалогічну мова.10. Розвивати зв'язне мовлення. Працювати над понятійної стороною мовлення.11. Сприяти подоланню мовного негативізму.Корекція мислення1. Розвивати наочно - дієве, наочно - образне і логічне мислення.2. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, систематизувати на наочній або вербальної основі.3. Вчити виділяти головне, істотне.4. Вчити порівнювати, знаходити подібність і відмінність ознак предметів і понять.5. Розвивати розумові операції аналізу і синтезу.6. Вчити групувати предмети. Вчити самостійно визначати основу угруповання, виділяти істотне для даної задачі ознаку предмета.7. Розвивати вміння розуміти зв'язок подій і будувати послідовні умовиводи, встановлювати причинно - наслідкові зв'язки.8. Активізувати творчу розумову діяльність.9. Розвивати критичність мислення (об'єктивна оцінка інших і себе)10. Розвивати самостійність мислення (уміння використати суспільний досвід, незалежність власної думки).Корекція емоційно - вольової сфери1. Виробляти вміння долати труднощі.2. Виховувати самостійність, відповідальність.3. Формувати прагнення досягати результатів, доводити розпочату справу до кінця.4. Розвивати уміння діяти цілеспрямовано, долати посильні труднощі.5. Виховувати чесність, доброзичливість, працьовитість, наполегливість, витримку.6. Розвивати критичність.7. Розвивати ініціативу, прагнення до активної діяльності.8. Виробляти позитивні звички поведінки.9. Виховувати почуття товариськості, бажання допомагати один одному.10. Виховувати почуття дистанції і поваги до дорослих.
 
Форум » Кабінет шкільного психолога Матузки Ірини Володимирівни » =)) » Корекційні цілі, спрямовані на формування психічних процесів
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: